• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 4020
تعداد نظرات : 146
زمان آخرین مطلب : 3949روز قبل
خواص خوراکی ها
لواشك هم ‌خاصیت دارد

لواشك همان عصاره گرفته شده ی میوه‌ها است که مورد علاقه همه افراد به ویژه بچه‌ها می باشد. متخصصان تغذیه به آن اكستراكت می‌گویند و با خشك كردن به دست می‌آید.

 

خشك كردن از ساده‌ترین و متداول‌ترین روش‌های نگهداری مواد غذایی است كه قدمتی به اندازه تمدن بشر دارد و امروزه در كشورهای مختلف به شكل‌های گوناگون از روش‌های سنتی تا الگوهای صنعتی انجام می‌شود.

 

امروزه با توجه به توسعه صنایع غذایی، روش‌های تهیه لواشك هم تحول یافته و نمونه‌های نوین این محصول با نظارت بهداشتی كافی تولید می‌شود.

بنابراین اگر دوستداران لواشك از محصولات بسته‌بندی شده با پروانه‌های بهداشتی استفاده كنند، دیگر لازم نیست نگران آلودگی آن باشند.

اما آیا بهداشتی بودن لواشك و نداشتن آلودگی میكروبی به معنای این است كه مصرف آن خوب است؟ آیا می‌توان مصرف لواشك را به افراد مختلف توصیه كرد؟

به گزارش سلامت نیوز دكتر حسینی، متخصص تغذیه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی تهران در پاسخ به این سوال كه مواد مغذی لواشك چیست و ارزش تغذیه‌ای آن تا چه حد است، می‌گوید:

غیر از نمك كه برای جلوگیری از فاسد شدن انواع لواشك‌های صنعتی به مقدار زیاد به آنها اضافه می‌شود و از معایب این ماده غذایی محسوب می‌شود، ریزمغذی‌های مفید و برخی ویتامین‌ها در لواشك به میزان خوبی وجود دارد و چون ماده اولیه لواشك انواع میوه‌هاست، بنابراین مصرف آن تا حدی فواید میوه را دارد و به مصرف پفك یا چیپس ارجحیت دارد.

 

این متخصص تغذیه نداشتن كالری بالا را مزیت دیگر لواشك به عنوان یك خوراكی بین وعده های غذایی دانست و گفت:

مصرف شیرینی‌ها، چیپس و مواد مشابه همگی به علت كالری بالا، باعث چاقی می شوند كه خوشبختانه این مشكل با مصرف لواشك بروز نمی‌كند.

 

دكتر حسینی معتقد است، چون لواشك نوعی عصاره تغلیظ شده میوه‌هاست، خواص آن را باید با توجه به میوه اولیه شناخت.

در این زمینه جالب است بدانیم لواشك آلو برای درمان یبوست مفید است و لواشك سیب اثر معکوس دارد.

لواشك زغال اخته هم با توجه به مواد ضد میكروبی خود می‌تواند در پیشگیری از عفونت‌های ادراری در خانم‌ها مفید باشد.

 

دوشنبه 17/4/1392 - 10:4
خواص خوراکی ها
هلو میوه ی زیبایی

درخت هلو درختی است زیبا ولی کم دوام و عمر ان 5 یا 6 سال است و می توان انرا با درخت بادام یا الو یا زرد الوو شفتالوپیوند زد.برگ های ان دراز و دندانه دار بوده با گلهای درشت به رنگ صورتی و مانند بعضی از گیاهان قبل از بیرون امدن برگ گل میدهد و منظره زیبا و جالبی دارد .
میوه ان از نوع شفتالو ولی درشت تر و پر اب و شیرین با هسته سخت و درشت می باشد.از درخت هلو نوعی انگم ترشح می شود که دارای ماده لاکتوز بوده و پوست درخت دارای تانن است در تمام قسمتهای درخت هلو گلوکزید سمی موسوم به (امیگدالین)وجود دارد که در مغز هسته بادام تلخ و در دانه و جوانه یا اعضا بعضی گیاهان نیز موجود است .هلو دارای مواد قندی زیاد و اسید های الی ازاد مانند اسید سیتریک و اسید وینیک و اسید مالیک و مواد ازته و هیدروکربنه و مواد چرب و برم و کاروتن و ویتامین B,cمی باشد.
در برگ هلو قند های ساکاروز و کستروز و ماده لوروسرازین وجود دارد.
مغز هلو:دارای دیاستاز هایی به نام امولسین و کونگلوتین و روغنی شبیه به روغن بادام تلخ است.علاوه بر میوه این درخت می توان از برگ و گل و مغز ان در مصارف درمانی بهره برد.
مصرف جوشانده برگ ان برای درمان بیماری صرع مفید است.گل های درخت را در اب دم کنید و اب خالص ان را برای لینت مزاج بخورید درد اعصاب را تسکین می دهد . گل خشک و برگ خشک هلو را بقدر دو قاشق سوپخوری در یک لیتر اب بجوشانید و پس از صاف کردن اب خالص ان را در فاصله غذاها سه استکان بخورید تب بر است.
البته برگ گل و مغز هلو به علت دارا بودن امیگدالین اثر سمی دارند و مصرف زیاد و مداوم ان ها موجبات مسمومیت را فراهم می سازد .


درخت هلو از قدیم الایام در چین وجود داشته و از آنجا به نقاط دیگر جهان راه یافته است . درقرون وسطی از آن بصورت یك داروی گیاهی استفاده می شده است . برگ درخت هلو را برای بیماری صرع و سنگینی گوش ، پوست درخت هلو را برای رفع بوی بد دهان و مغز هسته آنرا برای رفع سردرد و اختلالات دستگاه هضم ،‌قرس و رفع بیماریهای ادراری بكار می رود.
درخت هلو درختی است زیبا به بلندی تقریبا 5 متر كه دارای شاخه های زیادی می باشد . برگهای آن بیضی شكل و دراز ودارای كناره های اره ای است . گلهای هلو زودرس هستند و قبل از باز شدن برگها ظاهر شده و منظره زیبایی به درخت می دهد . گلهای هلو برنگ صورتی ، قرمز یا سفید می باشد . میوه هلو گرد و برنگ طلایی و سرخ كه روی آنرا كركهای زیادی پوشانده است می باشد . هسته هلو بسیار سخت است و دارون آن مغز هسته قرار درد كه تلخ است .
تركیبات شیمیایی:
گل و مغز هسته هلو دارای امیگدالین می باشد . برگها و شاخه های هلو دارای امیگدونیتریل و فلاوونول گلیكوسید است .

مغز هسته سمی است و مصرف مدام آن موجب مسمومیت می شود از این جهت برای معالجه امراض فقط مقدار كمی هسته هلو مصرف می شود و آنهم باید تحت نظر پزشك باشد.


در هر صد گرم هلو مواد زیر موجود است:
آب 88 گرم ویتامین آ 1400 واحد انرژی 35 كالریویتامین ب 1 0/02 میلی گرم فسفر 17 میلی گرم ویتامین ب 20/05میلی گرم پتاسیم 200 میلی گرمویتامین ب 3 1 میلی گرم كلسیم 8 میلی گرم ویتامین ث 7 میلی گرمآهن 0/5 میلی گرم نشاسته 9 گرم

ضمنا هلو دارای منیزیوم و برومیوم نیز می باشد .
خواص داروئی:


· هلو ملین است و باعث تسكین تشنگی می شود.

· برای رفع بوی بد دهان هلو بخورید .

· هلو در افرادیكه گرم مزاج هستند باعث تقویت نیروی جنسی می شود .
· روغن مغز هسته هلو برای درد گوش و گرفتگی مجرای گوش مفید است .
· روغن مغز هسته هلو را به محل درد بواسیر بمالید اثر خوبی درد .
· برای برطرف كردن زخم هایی كه در بدن اطفال و پشت گوش آنها می زند هسته هلو را در آتش بیاندازید تا بسوزد سپس مغز هسته را در آورده و له كنید و بر محل زخم بمالید.
· خانمهای حامله اگر می خواهند بچه زیبایی داشته باشند باید هلو بخورند .
· مغز هسته هلو مسهل است و خون را تصفیه می كند .
· مغز هسته هلو برای رماتیسم مفید است .
· جوشانده برگهای درخت هلو برای بیماریهای پوست مفی است پوست را با این دم كرده بنوشید .
· برای بیماریهای مجاری ادرار ، سنگ كلیه و ورم مثانه جوشانده برگهای درخت هلو را تهیه كرده و یك فنجان در روز بخورید .
· دم كرده برگ یا گل هلو برای رفع سیاه سرفه استفاده می شود .
· هلو را له كنید و بصورت ضماد برای رفع دل پیچه بچه ها و دفع كرم روده روی شكم آنها قرار دهید .
· برگ هلو و جعفری را با روغن زیتون مخلوط كرده و روی سوختگی و محل ضرب دیدگی بگذارید.
· بهترین ماسك زیبایی را می توانید از هلو تهیه كنید برای طراوت و جوان كردن پوست هلو را پوست كنده وله كنید و روی پوست قرار داده و بگذارید مدت 20 دقیقه بماند و پس از آن صورت را با اب معدنی بشوئید
· برای برطرف كردن بواسیر مغز هسته هلو را بصورت پماد درآورده و به مقعد بمالید .
· جوشانده پوست درخت هلو اثر تب بر دارد .
· خوردن هلو سموم را از بدن خارج می كند .
· برای وزن كم كردن هلو بخورید .
· كسانیكه زخم معده دارند و یا مبتلایان به ورم معده و یا روده باید با شكم خالی هلو بخورند .
هلو میوه خوبی برای اشخاص مسن است مشروط براینكه با شكم خالی بخورند كه زود هضم شود .
· جوشانده گل هلو كرم كدو و كرم معده را از بین می برد .
· خوردن شكوفه هلو برای زنان بار دار ممكن است باعث سقط جنین شود .
اگر خانم های باردار می خواهند بچه زیبایی داشته باشند ، هلو بخورند


مضرات :
- هلو برای اشخاص سرد مزاج مضر است. به همین دلیل این افراد باید هلو را با عسل یازنجبیل بخورند
- هضم هلو برای بعضی از اشخاص دشوار است و نفخ ایجاد می كند . برای اینكه ایجاد نفخ نكند ، باید آن را حداقل نیم ساعت قبل از غذا خورد.

 

دوشنبه 17/4/1392 - 10:4
خواص خوراکی ها
گردو مسكن دل پیچه است

گردو درمان كننده بیماریهای ریوی است.

گردو مسكن دل پیچه است.

اگر از گردو و عسل مربا درست كنید برای اشخاص لاغر وتقویت و تحریك نیروی جنسی مفید است.

مربای گردو ملین بوده و آپاندیس را تقویت می كند.

خوردن گردو از تشكیل سنگ كلیه و سنگ كیسه صفرا جلوگیری می كند.

پوست درخت گردو و پوست سبز گردو قابض است.
خوردن گردو برای تقویت جنسی مفید است.

گردو را با انجیر و موز بخورید مقوی حواس و مغز است.

اگر پوست تاز گردو را به دندان و لثه بمالید لثه و دندان را تقویت می كند.
دم كرده برگ درخت گردو برای درمان ورم مفاصل مفید است.

دم كرده برگ درخت گردو برای درمان ترشحات زنانه و بیماری سل مفید است.

جوشانده برگ درخت گردو درمان كننده سر درد ، سرمازدگی و بیماریهای پوستی است .

شیره قسمت سبز میوه را اگر چند بار روی زگیل بمالید آنرا از بین می برد.

چون گردو دارای مس می باشد بنابراین به جذب آهن در بدن كمك می كند.

 

توصیه:

به هیچ وجه نباید در خوردن گردو افراط و از پنج عدد در روز بیشترمصرف بشود زیرابرای سلامتی زیان آور است .

درضمن لثه ها و زبان و گلو را می آزارد.

كسانیكه ناراحتی معده و كبد دارند نباید گردو بخورند.

افراد چاق نیز باید ازآن پرهیز كنند.

خوابیدن در زیر درخت گردو به علت صدور فراوان گاز كربنیك در شب خطر ناك است.

 

دوشنبه 17/4/1392 - 10:4
خواص خوراکی ها
پنج خوراکی معجزه آسا کاهش کلسترول

همانطور که می‌دانید شایعترین علت مرگ و میر در دنیا بیماریهای قلبی و عروقی است و یکی از مهمترین عوامل ایجاداین بیماریها افزایش بیش از اندازه کلسترول بد یا همان LDL است. گرچه بسیاری از افراد به طور ارثی مستعد‌تر از دیگران هستند اما در این مقاله ما حتی به کسانی که زمینه ارثی این بیماری را دارند، توصیه‌های غذایی می‌نماییم که به طورمعجزه آسایی سبب کاهش کلسترول در آنهامی‌شود و از ایجاد بیماری‌های قلبی و عروقی پیشگیری خواهد نمود.


1- سیب :
درمطالعه‌ای که اخیرا در فنلاند انجام شده‌است به یک نتیجه جالب توجه دست یافته‌اند و آن کاهش کلسترول خون با خوردن سیب بوده است. در واقع دراین مطالعه افرادی که به مدت سه ماه روزی سه عدد سیب مصرف نمودند، کلسترول خون آنها به میزان 20 واحد پایین آمد. علت این قضیه به خاطر وجود ماده‌ای به نام پکتین است که به علت خاصیت فیبریی که دارد سبب پایین کشیدن کلسترول می‌گردد. همچنین با داشتن مواد ضد اکسیدان از تجمع کلسترول بد در جریان خون نیز جلوگیری می‌کند. حال ما به شما توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه الان فصل پاییزاست و میوه سیب هم فراوان است، با مصرف آن کلسترول خود را کاهش دهید.


2- اسفناج:
در کنار دیگر سبزیجات، که برای شما بسیار مفید است، اسفناج با اثر معجزه آسای خود و به دلیل وجود کاروتینوییدی به نام لوتیین سبب کاهش ساخت کلسترول در خون می‌گردد. با قرار دادن یک یا دو وعده اسفناج درغذای روزانه، میزان کلسترول خود را کاهش دهید.


3- جو (جوی دوسر)
خوردن یک کاسه سوپ جوی گرم هم لذتبخش است و هم به دلیل وجود فیبرهای قابل حل در آب، سبب کاهش کلسترول شما می‌گردد. پس سعی کنید از جو بیشتر در غذاهای خود مصرف نمایید.


4- پوست پرتقال:
اگر از مادربزرگها و یا بعضی از مادران خوش سلیقه و کدبانو سوال کنید به شما خواهند گفت که چطور می‌توان از پوست پرتقال مواد خوراکی خوشمزه‌ای تهیه کرد. مثل شیرین پلو با پوست پرتغال، مرصع پلو، مربای پوست پرتقال و ...
پوست پرتقال به دلیل وجود ماده‌ای به نام پلی متوکسیلیتدPMFs)) فلاونید که در رنگدانه آن وجود دارد سبب کاهش کلسترول خون به حد قابل توجهی می‌گردد.


5- چای سبز:
اگر روزی حد‌اقل یک فنجان چای سبز مصرف کنید کلسترول شما بطور چشمگیری کاهش می‌یابد. البته اثرات مفید چای سبز در کاهش ابتلاء به بسیاری از بیماریها، بر کسی پوشیده نیست اما یکی دیگر از معجزات آن کاهش کلسترول بد در بدن شما می‌باشد.

 

دوشنبه 17/4/1392 - 10:4
اخبار
کنایه یک شهید به شنوندگان رادیو بی‌بی‌سی

آنچه می‌خوانید بخشی از یک نامه شهید «جواد عنایتی» به خانواده‌اش است.

خبرگزاری فارس: کنایه یک شهید به شنوندگان رادیو بی‌بی‌سی

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت مشرق،‌ «جواد عنایتی» در اردیبهشت سال 1343، در محله «فخارخانه»، در شهرستان «بیدگل» متولد شد. جواد عنایتی، به تاریخ 21 دی ماه 1365،در سومین روز عملیات «کربلای پنج» در منطقه «شلمچه» طی بمباران شیمیایی دشمن بعثی مجروح شد و 6 روز بعد در بیمارستان شهید فیاض بخش تهران، به دلیل شدت جراحات وارده، پای بر بساط «عند ربهم یرزقون» گذاشت . او در زمان شهادت، جمعی واحد اطلاعات-عملیاتِ «لشکر 14 امام حسین(صلوات الله علیه)» بود.

آن چه خواهید خواند، بخشی از یک نامه ی شهید «جواد عنایتی» به خانواده اش می باشد که در آن، «رادیو بی بی سی» را مورد عنایت خود قرار داده است. این نامه احتمالا در حد واسط اسفند62 تا اسفند63 نگاشته شده است:

 

 

خدمت پدر و مادر عزیزم

سلام علیکم، پس از تقدیم عرض و سلام سلامتی شما را از درگاه ایزد متعال خواستارم و امیدوارم شما هم در سلامتی کامل به سر ببرید و هیچ گونه نگرانی ندارم به جز دوری شما. اگر از احوالات اینجانب فرزند حقیر خود خواسته باشید بحمدالله حالم خوب است. باید به شما عرض بکنم راجع به اینکه گفته بودید نامه نمی نویسی. چرا من نامه می نویسم. نامه را در موقع عملیات پست نمی کنند و تا عملیات تمام نمی شود نمی گذارند نامه به شهرستان برسد. باید عرض بکنم 7 الی 8 روز پیش من تلگراف زدم دیگر نمی دانم به دست شما رسید یا نه و چون ما در همه عملیات هایی که انجام شده در آن شرکت داشتیم، چون در عملیات بودیم اگر نامه هم می نوشتیم آنها را رد نمی کنند. در این عملیات من را کمی موج گرفته بود که الحمدالله خوب شدم و دوباره در عملیات شرکت کردم و حالا هم که نامه می نویسم سالم هستم و این نامه را به جواد کریمشاهی می دهم تا به دست شما برسد.

از عملیات برای شما بگویم. پدر و مادرم هر کس می گوید عملیات با شکست روبرو شده به خدا قسم دروغ می گوید. هیچ عملیاتی با این پیروزی که بدست آورده ایم نبوده است. پیروزی های مهمی به دست آمده و اگر شما و حسین استادیان رادیو بی بی سی را گوش می دهید که می گوید جزایر مجنون را عراق دوباره گرفته دروغ می گوید. من چند روزیست که در جزیره مجنون هستم و حالا که نامه را می نویسم آمده ام بروم  یک کمی استراحت کنم و دوباره به جزیره مجنون می روم.

جای شما در مجمع الجزایر مجنون خیلی خالی است.

 

 

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920416000838

دوشنبه 17/4/1392 - 9:36
آلبوم تصاویر
تصاویـری از شهـر ارواح در آلـمان


 تصاویری که در این ایمیل می بینید مربوط به شهریست ویران شده در شرق آلمان که پس از جنگ جهانی دوم بصورت یک شهر متروکه درآمده و هم اکنون نیز خالی از سکنه است.



گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org



دوشنبه 17/4/1392 - 9:26
آلبوم تصاویر
وسایـل نقلیـه من درآوردی و عجیـب و غریـب !


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org





گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org





گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتـی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org











گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org





گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org





گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org





گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


دوشنبه 17/4/1392 - 9:26
موفقیت و مدیریت
کلید موفقیت در دست چه کسی است؟
کلید موفقیت در دست چه کسی است؟
رسیدن به موفقیت از آرزوهای هر فردی در زندگیش است. اما اینكه چطور به این مهم دست پیدا كنیم،راه كار های خاص خود را می طلبد كه در زیر به مواردی از آن اشاره می كنیم: دقیقا تصمیم بگیرید كه چه می‌خواهید: روشن بودن در این مورد یك شرط اساسی است. پیش از شروع كار هدف ها وتصمیم هایتان را بنویسید.

برنامه هایتان را روی كاغذ بیاورید:به ازای هر دقیقه ای كه صرف برنامه ریزی می كنید به هنگام اجرای آن ۵ یا ۶ دقیقه در وقت خود صرفه جویی خواهید كرد.

۸۰ درصد از دستاوردهای تان نتیجه ۲۰ درصد از فعالیت شماست: همواره تلاش خود را روی این ۲۰ درصد متمركز كنید. مهم ترین و ضروری ترین كارهای شما آنهایی هستند كه می توانند بیشترین تاثیر را چه مثبت و چه منفی روی كار و زندگی شما بگذارند. به جای تمركز روی سایر كارها، تمام توجهتان را معطوف به این نوع كارها كنید.

نتایجی را كه باید قطعا از كارتان به دست آورید تا بتوانید بگویید كه به خوبی از عهده كار بر آمده اید مشخص كنید و در تمام مدت قاطعانه به دنبال به دست آوردن آنها باشید.

پیش از شروع، مقدمات كار را كاملا فراهم كنید:آمادگی تمام و كمال قبل از شروع كار مانع عملكرد ضعیف می شود.

همیشه یك شاگرد باشید:هرچه در ارتباط با كارهای ضروری و مهم تان دانش و مهارت بیشتری به دست آورید می توانید سریع تر آنها را شروع كنید و زودتر به اتمام برسانید.
 
استعدادهای منحصر به فرد خود را تقویت كنید:دقیقا مشخص كنید چه كاری است كه در حال حاضر خیلی خوب انجام می دهید یا در آینده می توانید خیلی خوب انجام دهید سپس تمام توان خود را در انجام آن به كار گیرید.

هر بار یك قدم جلو بروید: اگر كارها را مرحله به مرحله انجام دهید، می توانید بزرگ ترین و پیچیده ترین كارها را به انجام برسانید. كمی استرس لازم است:تصور كنید كه یك ماه دیگر بیشتر وقت ندارید طوری كار كنید كه گویا مجبور هستید قبل از تمام شدن وقت تمام كارهای اصلی تان را به خوبی به اتمام برسانید.

خود را بشناسید:اوقاتی از روی را كه از نظر ذهنی و جسمی كارایی بیشتری دارید مشخص كنید و مهم ترین و ضروری ترین كارهایتان را در این اوقات انجام دهید. به اندازه كافی استراحت كنید تا بتوانید بیشترین بازدهی را داشته باشید.

 خودتان مشوق خودتان باشید: در هر شرایط یا موقعیتی به دنبال كسب نتایج خوب باشید. به جای تمركز بر مشكلات به دنبال راه حل بگردید همواره فردی خوش بین و سازنده باشید.

مهم ها را در یابید:هیچ كس نمی تواند همه كارهایی كه در دنیا هست انجام دهد پس كارهایی كه باعث پیشبرد هدف شما می شود را انجام دهید.
 
اول سخت ترین كار را انجام دهید: روزتان را با سخت ترین كارتان آغاز كنید كاری كه می تواند بزرگ ترین تاثر را بر خودتان و حرفه تان بگذارد، و تا وقتی آن را تمام نكرده اید دست از كار نكشید.
دوشنبه 17/4/1392 - 9:25
طنز و سرگرمی


 

 

 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1001829_625827670762299_462510297_n.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1002276_624553007556432_1954583730_n.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1002405_625159740829092_652709031_n.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1003818_624616680883398_586440009_n.jpg

 


 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1010161_625201167491616_1312837176_n.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1010167_622138321131234_279359777_n.jpg

 

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1011928_627087840636282_2035194789_n.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1012159_624064020938664_762439382_n.jpg

 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1012779_626165064061893_2039626786_n.jpg

 


 


 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1013701_624478207563912_918521374_n.jpg

 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1013932_218012295014207_872991189_n.jpg

 

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/1017466_624078350937231_491921125_n.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/19891_622426181102448_1619575447_n.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/400699_621522447859488_1935306420_n.jpg

 


 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/6005_620751467936586_502164732_n.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/7471_624493737562359_1297938463_n.jpg

 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/9344_623389794339420_259715071_n.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/935805_627004207311312_1358919984_n.jpg

 

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/935920_626032517408481_1653729030_n.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/942315_629816330363433_788450524_n.jpg

 


 


 

 


 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/993517_626932380651828_1902816852_n.jpg

 


 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/Troll-26/funny_picdump_477_640_33.jpg

 

 

دوشنبه 17/4/1392 - 9:24
آلبوم تصاویر

قیمــتش مهــم نیــست، مــن از اینـــا می خــوام

 

 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_04.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_05.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_06.jpg

 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_08.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_09.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_11.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_14.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_16.jpg

 

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_17.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_18.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_19.jpg

 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_23.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_25.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_26.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_27.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_28.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_30.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_31.jpg

 

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_32.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_33.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_35.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_37.jpg

 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_41.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_42.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_45.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_50.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_51.jpg

 

 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_54.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_56.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_59.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_high_40.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_high_43.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_high_44.jpg

 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_high_49.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_high_55.jpg

 

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_640_high_57.jpg

 


 


 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_I2vP9_640_33.jpg

 

http://mj4.persianfun.info/img/92/4/I-Dont-Care/i_dont_care_how_much_it_costs_i_want_it_now_PsIvo_640_32.jpg

 

دوشنبه 17/4/1392 - 9:22
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته