• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 4142
تعداد نظرات : 10
زمان آخرین مطلب : 1318روز قبل
خواص خوراکی ها

 

خوراکی های مفید برای پاکسازی رگ های بدن !👌🏻

▫️جو دو سر: جو دو سر باعث کاهش چربی خون می شه

▫️اسفناج‌ : اسفناج سرشار از ویتامینهای A و C است که از تصلب شرایین جلوگیری می کنه

▫️میوه ‌های خشک : میوه ‌های خشک جزء بهترین انتخاب برای پیشگیری از انسداد رگ ها و تمیزی اونها محسوب می‌شن مثل مغز گردو بادام فندق

▫️روغن زیتون : روغن زیتون مانع از رسوب رگها میشه

 

 

سه شنبه 20/3/1399 - 6:44
سلامت و بهداشت جامعه

 

برای جلوگیری از ابتلا به کرونا در سفر چه کنیم ؟(☝️🏻)

توصیه ما به شما اینه که از هرگونه سفر غیر ضروری بپرهیزید، اما اگر مجبور به سفر کردن بودین در طول سفر از تماس نزدیک با حیوانات خودداری کنید.

 

سه شنبه 20/3/1399 - 6:42
خواص خوراکی ها

 

خاکشیر یک آنتی‌آلرژیک گیاهی !👌🏻

طبیعت خاکشیر «گرم و تر» است و بدین جهت یکى از داروهاى مفید ضد سودا محسوب شده و در درمان بیماریهائى که سبب آنها از وجود «سودا» باشد بسیار کاربرد دارد و غالبا رفع عارضه را مى‏نماید. در واقع خاکشیر را باید یکى از داروهاى آنتى‏آلرژیک به شمار آورد.

 

سه شنبه 20/3/1399 - 6:39
سلامت و بهداشت جامعه

 

خطر اوج مجدد کرونا در کشور! افراد بی‌علامت هم باید ماسک بزنند !😷

▫️سازمان جهانی بهداشت در اطلاعیه‌ای استفاده از ماسک پزشکی برای افراد بالای ۶۰ سال و ماسک سه‌لایه پارچه‌ای را برای تمام افراد به ویژه زمانی که رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مقدور نباشد، الزامی اعلام کرد

▫️اگر مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، ماسک استفاده نکنند، اعتقادی به رعایت مسائل بهداشتی نداشته باشند و...، مطمئنا با اوج مجدد بیماری در کشور روبرو می‌شویم

+ زمان بروز موج دوم و سوم کرونا به رفتار مردم وابسته خواهد بود.

 

 

سه شنبه 20/3/1399 - 6:36
سلامت و بهداشت جامعه

 

رفع گرمازدگی در تابستان !🌞

▫️تخم شربتی
▫️گلاب خالص
▫️هندوانه
▫️به لیمو
▫️خاکشیر و شربت آبلیمو
▫️عناب

+ هنگام گرمازدگی از دوش سرد ، باد مستقیم کولر و مایعات سرد اجتناب کنید.

سه شنبه 20/3/1399 - 6:34
آرایشی و زیبایی

 

علت چرب شدن موی سر چیست و چطور می توان جلویش را گرفت ؟(☝️🏻)

▫️از محصولات مراقبتی ای استفاده می کنید که مناسب موهایتان نیستندخوب است که چند بار در ماه از یک شوینده ی عمیق استفاده کنید تا پوست سرتان از چربی ها و محصولات بهداشتی و آرایشی ای که در آن انباشته شده پاک شود

+ این کار به موهای شما کمک می کند مدت زمان بیشتری تمیز و شاداب باقی بمانند.

 

سه شنبه 20/3/1399 - 6:31
خواص خوراکی ها

بدانید آب غوره برای درمان چاقی مفرط مفید است در رفع زردی موثر است !👌🏻

▫️درمان کننده پادرد و کمردرد
▫️روده ها را ضد عفونی میکند
▫️تقویت کننده کبد است

 

 

سه شنبه 20/3/1399 - 6:30
خواص خوراکی ها

 

طالبی بخورید تا دچار افزایش فشار خون نشوید !🍈

مصرف این میوه به دلیل داشتن پتاسیم فراوان به افرادی توصیه می شود که از فشار خون بالا رنج می برند. پتاسیم به دفع سدیم اضافی بدن کمک و از فشار وارده به دیواره های عروق خونی کم می کند. با اضافه کردن میوه ی طالبی به رژیم غذایی خود، نه تنها با یک ماده ی غذایی سالم جلوی مصرف کربوهیدرات های سنگین و قندهای فرآوری شده را می گیرید، بلکه به روش های مختلفی هم به قلب خود کمک می کنید.

سه شنبه 20/3/1399 - 6:28
سلامت و بهداشت جامعه

 

سیگاری‌ها تومور مغزی میگیرن !🚬

▫️محققان آمریکایی می‌گویند بیماران مبتلا به سرطان ریه که سیگار می‌کشند در مقایسه با غیر سیگاری‌ها احتمال بیشتری دارد تا تومور مغزی هم بگیرند

+ 8 ژوئن روز جهانی تومور مغزی !🧠

 

 

سه شنبه 20/3/1399 - 6:27
اخبار


همراه اول آخرین نسل از فناوری تلفن همراه را به تقاضای بازیگر سرشناس سینمای ایران، در روستای «چارلی» استان همدان پیاده‌سازی کرد.
به گزارش تبیان و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چند روز پیش، بعد از آئین افتتاح اتصال ١۵٨٧ روستای کشور به شبکه اینترنت پرسرعت همراه اول، پرویز پرستویی که در اذهان اغلب ایرانیان با عنوان حاج کاظم در فیلم آژانس شیشه‌ای نقش بسته است، در برنامه‌ تلویزیونی باغ رمضان درخواستی از اپراتور اول تلفن همراه مطرح کرد.

این بازیگر پرافتخار سینمای ایران در واکنش به توسعه اینترنت پرسرعت همراه اول در دورترین نقاط کشور و سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته برای توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات توسط همراه اول، ابراز امیدواری کرد روزی روستای «چارلی» که در آن متولد شده است نیز دارای اینترنت همراه شود.

با گذشت کمتر از سه هفته، همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و در راستای شعار «تحقق رویای دیجیتال» که در تلاش است اینترنت همراه را به تمامی نقاط کشور گسترش دهد، امروز «چارلی» و دیگر روستاهای اطراف از توابع شهرستان کبودرآهنگ استان همدان را به آخرین نسل از فناوری تلفن همراه مجهز کرد.
مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران ضمن دستور به اجرای این پروژه توسعه‌ای در روستای مذکور، عملا با برداشتن گامی دیگر در جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات توسط اپراتور اول موافقت کرد تا الگویی برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت در شرایط سخت باشد.
مراسم افتتاح سایت نسل ۴ روستای چارلی امروز دوشنبه 19 خردادماه با حضور پرویز پرستویی، کیومرث حاجی رحیمیان مدیرکل ارتباطات همراه اول و جمعی از مسوولان محلی در این روستا برگزار و تست سرعت در آن منطقه گرفته شد.

پرستویی در این مراسم که با استقبال چشم‌گیر ساکنان روستای چارلی مواجه شد، اظهار کرد: دیروز عصر اینترنت موبایلم را در این نقطه که سایت نصب شده است، چک کردم. این سایت سرعتی مطابق استاندارد پایتخت را به مردم کبودرآهنگ هدیه داده است و همین موضوع باعث شده روح جوانان این منطقه از کشور شاد شود.

دوشنبه 19/3/1399 - 16:24
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته