• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
تعداد مطالب : 266
تعداد نظرات : 65
زمان آخرین مطلب : 5418روز قبل
خواستگاری و نامزدی
من خداوند را باور و قبول دارم مشکل اینجاست که آیا او هم مرا قبول دارد؟!"  .
 أوله پأئوسه
شنبه 25/12/1386 - 21:39
خواستگاری و نامزدی
پیدا کردن شیطان کاری بسیار ساده است کافی ست باطراف خود بنگریکمی نخواهد پائید که اثری از او پیدا خواهی کرد!"  .
آندریاس شارت,وورد




شنبه 25/12/1386 - 21:39
خانواده
از کجا آغاز کنم این آغاز بی سرانجام را ، از کجا بنویسم تا قطره های سرازیر اشکم جاده ای غیر از گونه های غربت زده ام برای جاری شدن پیدا کند ، از کجا آغاز کنم تا وصله های بغضم این بار از هم گشوده نشوند و این بار چند روزی را در تلاطم لحظه های ناب انتظار به گفتگو با موعودش بنشیند . از چه بنویسم تا این بار قلمم رنگ و بوی خط آخر نوشتن را تجربه کند .آرام آرام صدای پای آشنایی از آسمانها تلنگری به هوش و حواسم می زند و او را بیدار می کند . چشمان بسته ام را می گشایم تا تماشاگر رویایی باشند که سالهاست انگیزه ی زیستنم در این دنیای بی مهر و بی پروانه است . پروانه هایی که چندی است لذت با گل بودن را از دست داده اند و در حسرت ثانیه ای گفتگو با معشوقشان مانده اند . کاش جاده ی انتظار تابلویی برای نشان دادن پایان عمر انتظار و پایان مسیر داشت . هر روز شاپرک های قاصد پیام های یار را با اشتیاق به دامان پزیشان زمین می آورند  ؛ اما زمین ظرفیت پذیرش حق و بار سنگین انسان شدن را هنوز ندارد . نغمه های سرخ همه روزه با ندای عاشقانه نجوا می کنند که بیا و شب تاریک سحر کن و سکوت باد را مزین به هجاهای پر مهر موعودانه ی خود کن و دلیرانه نهال های محبوب خویش را با عشق و سرور پرورش ده و غوغایی در جهان به پا دار تا ظالمان عالمین بر خویش بمانند و خود چنگال های استبداد را در گلوی خود فرو برند و خود خویش را هلاک کنند . قطعه گم شده ای از پــــــر پرواز کــــم است ...یازده بار شمــردیم و یکـــی باز کــــم اســت ...این همه آب که جاریست نه اقیانوس است ....عرق شرم زمین است که سرباز کم است ....
شنبه 25/12/1386 - 13:37
خواستگاری و نامزدی

" هر انسان یک جزیره است درمیان دریای عشق و محبت ، که انسانها را بهم وصل می کند!"  .
 أوسه ریتر ایویدسن



شنبه 25/12/1386 - 10:33
خواستگاری و نامزدی

" کشتن میل ستیزه جوئی در بسیاری زنان  کاری بی اثر است  و درست مانند آن است که سعی کنی با فشار بادکنکی را در زیر آب نگه داری دوباره بیرون می زند!!"  .
 ورا هتریکس



شنبه 25/12/1386 - 10:32
خواستگاری و نامزدی
انسان! خودت به یاری خود برخیز!"  .
بتهوون

شنبه 25/12/1386 - 10:32
خواستگاری و نامزدی

" اگر به عمق اعتقادات نفوذ كنیم، درخواهیم یافت كه تمام ارزش ها بی پایه و عقل ناتوان است. هر اعتقاد به صحت و درستی هر چیز ضرورتاً نادرست است. چون جهان حقیقی وجود ندارد. والاترین ارزش‌ها خودشان را نابود می‌كنند و هدفی در كار نیست، چرا كه هیچ وقت پاسخی نمی یابند"  .
فردریش نیچه


شنبه 25/12/1386 - 10:32
خواستگاری و نامزدی
این کودکان فرزندان شما نی اند ، آنان پسران و دختران اشتیاق حیاتند و هم از برای او .از شما گذر کنند و به دنیا سفر کنند ، لیکن از شما نیایند . همراهی تان کنند ، اما از شما نباشند"  .
 جبران خلیل جبران


شنبه 25/12/1386 - 10:32
خواستگاری و نامزدی

" گاهی بی رنگی از هر رنگی زیباتر و مفیدتر است"  .
شاتو بریان



شنبه 25/12/1386 - 10:32
خواستگاری و نامزدی
هرگز به کودکانتان نگویید پیشه آینده اش چه باشد همواره به او ادب و ستایش به دیگران را آموزش دهید چون با داشتن این ویژگیها همیشه او نگار مردم و شما در نیکبختی خواهید بود و اگر اینگونه نباشد هیچ پیشه ای نمی تواند به او و شما بزرگواری بخشد"  . ارد بزرگ
شنبه 25/12/1386 - 10:32
مورد توجه ترین های هفته اخیر
فعالترین ها در ماه گذشته
(0)فعالان 24 ساعت گذشته