از آنحایی به اختلاس ربط داره که نشون میده یک فرد مسئول ، "مشکل شناس" نیست !
شمایی که "مصداق" و "حکم" را به عنوان دو مقوله ی کاملا جدا از هم که تعریفات جداگانه ای نیز در مذهب دارد ، در حیطه ی اختیارات "دادستان!" و مبارزه با قمه زنی معرفی میکنید چه جای بحث و مناظره باقی میگذارید !
هر کس تکلیفش در آئین و شرایط اسلامی مشخص هست فلذا وقتی کسی از حیطه ی اختیارات خودش پا فراتر میگذاره باید بهش گفت شما اصلا مشکل شناس نیستی که پیرامون یک مسئله ی فقهی دستور به بازداشت و مبارزه میدهی !
قمه زنی را کسی میفهمد که میزند و حکم در برابرش را کسی میداند و میتواند بدهد که فقیه باشد !
مصادیق عزاداری را کسی میداند که خود را در گود عزاداری امام حسین میبیند و نه کسی که در تختی از خورد و خوراک و خواب نشسته و عینک بدبینی اش به عزاداران بر چهره است !
اما همه ی اعاظم و اکابر بزرگ تشیع از بعد فتوای تاریخی حضرت آیت الله العظمی مرحوم شیخ نائینی _ره_ جواز بر قمه زنی را صادر کرده اند و این دیگر مربوط به کسانی ست که میدانند چه میکنند و ما را چه به اینکه بگوییم چه کسی برای چه هدقی قمه زنی میکنه ؟!؟!؟!
اصلا به من و من ها چه مربوط که چه کسی چگونه در پیشگاه امامش خود را محزون و اندوهناک می بینه !