تبیان، دستیار زندگی
یکی از امکانات جالب این سایت وجود جستجوگری است که بوسیله آن می‌توانید تعداد تکرار هر لغت را در متن عربی قرآن مشاهده کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جستجوگر اینترنتی قرآن

در قرن 21 همه چیز شکل اینترنتی به خود گرفته است و در این میان کتب دینی نیز به زبان‌های گوناگون ترجمه و به اشکال و روش‌های مختلف در اختیار علاقمندان قرار گرفته است. اما آیا روشی برای جستجو در میان این کتب وجود دارد؟

علاوه بر امکاناتی که دراین زمینه در سایت تبیان وجود دارد. برخی از سایت‌ها نیز خدمات متنوعی را ارائه می دهند، دراین مقاله برخی از امکانات سایت پارس قرآن را معرفی می‌کنیم.

جستجوگر اینترنتی قرآن

جستجوگر

یکی از امکانات جالب این سایت وجود جستجوگری است که بوسیله آن می‌توانید تعداد تکرار هر لغت را در متن عربی قرآن مشاهده کنید.

کتاب الکترونیکی قرآن مجید

این برنامه شامل متن عربی کل قرآن به همراه ترجمه فارسی و ترجمه انگلیسی به صورت جداگانه است. نحوه قرار گرفتن ترجمه درست در مقابل متن عربی بوده و این باعث درک بهتر معانی و تطبیق بهتر معانی بر آیات می‌شود.

تلاوت جزء 30 قرآن کریم

در این نرم‌افزار قرآنی می‌توانید کلیه سوره‌ها را با صدای صوت دلنشین استاد عبدالباسط بشنوید و متن ترجمه استاد فولادوند را نیز در کنار متن عربی مشاهده کنید.

آیه امروز...

این نرم افزار کاربردی می‌تواند آیه‌ای را بصورت تصادفی انتخاب و به شما نمایش دهد. امکاناتی همچون نمایش زمان‌بندی شده آیات قرآن و خواندن آیه مورد نظر با وصل شدن به وب‌ سایت پارس قرآن از دیگر امکانات این برنامه است.

منبع: هفته نامه کلیک