تبیان، دستیار زندگی
یاهو مقدمه 1- آدرس الكترونیكی      اجزای سیستم الكترونیكی 2- طریقه ثبت نام       چند نكته برای شروع      دریافت شناسه و رمز عبور      وارد كردن س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش استفاده از

پستالكترونیكی در یاهو

مقدمه


1- آدرس الكترونیكی

اجزای سیستم الكترونیكی


2- طریقه ثبت نام

  چند نكته برای شروع

دریافت شناسه و رمز عبور

وارد كردن سایر اطلاعات


3-صندوق پستی

معرفی پنجره های موجود

      توضیح گزینه های سمت چپ هر بخش بطور مجزا

خواندن نامه رسیده و پاسخ به آن


4-باز كردن متعلقات


5- استفاده از آدرس ها

مقدمه

در دنیای امروزی اگر كسی توانایی استفاده از ابزار مناسب جهت بكارگیری نامه های الكترونیكی را بلد نباشد مطمئنا" هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ زمانی و آگاهی بسیار بسیار از رقیبان خود عقب خواهد ماند.

این وسیله ما را قادر میسازد در عرض كمتر از یك دقیقه نامه یا درخواستی ( و یا هر نوع فایل و عكسی) را در كوتاهترین مدت زمان ممكن به دورترین مكان ارسال داریم و در كمتر از لحظه ای جواب آن را دریافت كنیم.

شاید در ابتدا داشتن یك آدرس نامه الكترونیكی برای شما مهم و ضروری بنظر نرسد ولی مطمئن باشید بعد از مدتی كار با آن خواهید دید كه اگر روزی چندبار نامه های خود را كنترل ننمایید زندگی روزمره تان دچار اختلال گشته و احیانا" فراموش كردن رمز ورود جهت ورود به صندوق نامه هایتان با عث سردرگمی و ناراحتی شدید خواهد گردید. لذا هیچ شكی در اهمیت و ضرورت داشتن یك آدرس نامه الكترونیكی و نحوه استفاده صحیح از آن وجود ندارد.

ما جهت آشنایی سریع ،صحیح و ساده با نحوه استفاده از این وسیله وامكانات آن شما را با یكی از برنامه های پست الكترونیك پر طرفدار یعنی Yahoo mail آَنا می كنیم .این مطالب برگرفته از سایت اینترنتیschoolnet می باشد.