تبیان، دستیار زندگی
بر اساس آمار رسمی الازهر حداقل بیش از ده هزار سایت به صورت مستقیم مشغول توهین به پیامبر اکرم و اسلام هستند؛ که دست کم یک میلیارد دلار خرج این سایت‎ها می‎شود. اینهایی که چنین فعالیت‎هایی دارند نمی‎خواهند که جمال این مرد بزرگ، از پس بیش از یک هزاره، باز به
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جمال و جلال محمد (صلی الله علیه و آله)

رحیم پور ازغدی

بر اساس آمار رسمی الازهر حداقل بیش از ده هزار سایت به صورت مستقیم مشغول توهین به پیامبر اکرم و اسلام هستند؛ که دست کم یک میلیارد دلار خرج این سایت‎ها می‎شود.

اینهایی که چنین فعالیت‎هایی دارند نمی‎خواهند که جمال این مرد بزرگ، از پس بیش از یک هزاره، باز به چشم بشریت بیاید. چون می‎دانند با تمام این توهین‎ها و دروغ‎ها و تحریف تاریخ نمی‎توانند پیامبر عزیز اسلام را از چشم بشریت بیاندازند .

و البته این مبارزات بر علیه نبی مکرم اسلام، پدیده جدیدی نیست چرا که این مبارزات از صدر اسلام علیه اسلام و قرآن و پیامبر بوده و اگر تا حال این مبارزات جواب داده، از این پس نیز جواب می‎دهد.

وقتی دقت می‎کنیم درمی‎یابیم این مبارزات تا جایی رسیده که پاپ که خود فردی دینی است هم جانب ادب را رعایت نمی‎کند و به ساحت مقدس آن حضرت توهین می‎کند و از طرف دیگر جریان‎های سکولار و مادیگرا نیز همین می‎کنند. چرا که همه آنها از عظمت رسول خدا، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله می‎ترسند. پس با این کارها در پی این هستند که به خیال خام خویش این عظمت را هدف گیرند. حال این که: «یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ. (صف، 8 / توبه، 32) .

دکتر حسن رحیم پور ازغدی طی یک سخنرانی شیوا و رسایی، علل این توهین‎ها را بازکاوی نموده و آنها را بررسی کرده است.

مشروح سخنان ایشان را از اینجا (شماره 1) و (شماره 2) بشنوید .

دانلود کنید. (شماره 1) و (شماره 2)

لینک مطالب مرتبط:

دریافت پیام الهی(قرآن)

پژوهشى در زمینه شاعر نبودن پیامبر از دیدگاه قرآن(1)

پژوهشى در زمینه شاعر نبودن پیامبر از دیدگاه قرآن(2)

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.