تبیان، دستیار زندگی
بخش انجمنهای موسسه تبیان طی سالهای گذشته فعالیتهای چشمگیری داشته و همچنین می توان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگوی ویژه با کاربر نمونه تبیان

گفتگوی ویژه با کاربر نمونه تبیان

بخش انجمنهای موسسه تبیان طی سالهای گذشته فعالیتهای چشمگیری داشته و همچنین می توان به چندین مراسم و همایش اشاره کرد مانند پیوند آسمانی، جشنواره کارآفرینی و غیره ... در کنار این فعالیتها ،افرادی زحمتکش دخیل بودند آنها کسی نبود جز کاربران علاقه مند که با عشق و علاقه نهایت تلاش را در اهداف انجمن به سرپرستی سرکار خانم احمدی مسئول انجمنهای تخصصی تبیان انجام داده اند از این رو بایکی از کاربران که به عنوان کاربر نمونه معرفی شدند به گفتگو می نشینیم که در زیر می خوانید:

س: خودتان را معرفی بفرمائید؟

مهدی سلحشور 22 ساله از تهران.

س:کی و چگونه با تبیان آشنا شدید؟

اواخر سال 83 از طریق یکی از دوستان با تبیان آشنا شدم ایشان گفتند که چنین سایتی وجود دارد که نیاز به اینترنت ندارد و دارای محتوای زیاد و همچنین بخشهای متنوع میباشد . این شد که به تبیان علاقه مند شدم.

س: از ابتدا تا کنون در چه بخشهایی از تبیان فعالیت داشته اید؟

از همان ابتدا واردثبت مطالب شدم و حدوداً یک سال در این  قسمت فعالیت داشتم سپس با قسمت انجمنهای تبیان آشنا شدم که دارای محیطی فوق العاده فعال و صمیمی بود ضمناًدر وبلاگ تبیان از سال 85 به فعالیت پرداختم.و تا کنون که در خدمت دوستان در انجمنهای تخصصی مشغول هستم.

س: آیا در بخش انجمنها مسئولیتی دارید؟

از ابتدای سال 86 جانشین انجمن طنز شدم که حدوداًدو ماهی است که به عنوان مسئول انجمن صندلی داغ انتخاب شدم.

س:شما به عنوان کاربر نمونه در اولین جشنواره کار آفرینی اینترنتی بعنوان کاربر نمونه انتخاب شدید چه عواملی باعث این انتخاب بود ؟

اول لطف خداوند و همچنین کمک دوستان و مسئولین محترم بخشهای مختلف سایت باعث شد که به این افتخار دست پیداکنم.

س: نظرتان در مورد سایر بخشهای تبیان چیست ؟

مطالب بسیار مفیدی را ارائه می دهند و سعی دارند که اخبار به روز باشد و به راحتی در اختیار کاربران قرارگیرد مثلاًقسمت مشاوره و همچنین بخش دانلود از سری بخشهای جذاب و جالب است که مرتب استفاده می کنم.

س:موقعیت کاربران در سایت تبیان و همچنین میزان توجه تبیان به کاربر چگونه است ؟

سایت تبیان را کاربران تشکیل میدهند و همین کاربران هستند که باعث می شوند تبیان روندروبه رشدی داشته باشد در گذشته این توجه واهمیت در حد متوسط ورو به پایین بودولی با تلاش و کارهای مفیدی که کاربران ارائه دادند نظر و توجه مسئولین تبیان به کاربر بیشتر شدو از آن پس شاهد اهمیت ویژه از سوی مسئولین تبیان شدیم  که این توجهات باعث شد کاربران با همین اعتماد آنها را به شکل بسیار عالی بدهند.

س: به نظر شما موسسه تبیان برای آنکه بتواند کاربران نظیرMCLAREN شایستگی انتخاب داشته باشند چه بایدکرد ؟

اول اطلاع رسانی در زمینه کاربر نمونه که خود می تواند انگیزه را در بین سایر کاربران ایجادکند و همچنین مدنظرقرار دادن ملاک انتخاب که تاثیر گذار خواهد بود و همین امر باعث خواهد شد سایر کاربران نسبت به تلاش و اهداف خودبیشترتلاش کنند تا آنها نیز به این عنوان که دور از دسترس نیست دست پیدا کنند.

گفتگوی ویژه با کاربر نمونه تبیان

س:MCLAREN چیست و ملاک انتخاب شما از این نام چه بود ؟

نام یک اتومبیل است که از بچگی مورد علاقه من بوده و ویژه گی که این خودرو دارد می توان به جرات گفت که در دنیا بی نظیر است و حدود 69 دستگاه از مدل f1 ساخته شده که پس از آن دیگر تولید نشد از دیگر ویژه گی های آن جایگاه راننده در وسط قرار دارد و 2 سر نشین در کنار راننده سمت راست و چپ قرار  می گیرند.

س:نقاط قوت و ضعف تبیان را بفرمائید؟

نقاط قوت که زیاد دارد مانند ایجاد فضاهای متنوع برای کار بران و همچنین ارائه خدمات فراوان به کاربر از جمله نقاط قوت آن است .نقاط ضعف سرعت پایین اینترانت که امیدوارم با مساعدت مسئولین این اشکال برطرف گردد.

س:به عنوان سوال آخر بفرمائید چه چیزی باعث شد که شما به تبیان وفادار بمانید  و روز به روز بیشتر علاقه مند شوید؟

مهمترین دلیل وجود یک محیط سالم وصمیمی و دوستانه به انسان این انرژی را تزریق می کند که باعث شور و علاقه امثال من به تبیان شده است و همچنین این احساس را بوجود می آورد که گویی همه همو طنان در این فعالیتها سهم بسزایی دارند. در آخر نیز تشکر و از سر کار خانم احمدی مسئول انجمنهای تخصصی تبیان و همچنین مدیر عامل محترم و سر دبیران بخشهای مختلف سایت دارم.

گزارش: بهادری

روابط عمومی موسسه تبیان