تبیان، دستیار زندگی
دومین همایش بزرگ کاربران اصفهانی سایت تبیان در تاریخ 21/11/86 مصادف با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امام محمدباقر(ع) در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات و نشرمعارف اهل البیت(ع) اصفهان برگزار شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دومین همایش بزرگ کاربران اصفهانی سایت تبیان

دومین همایش بزرگ کاربران اصفهانی سایت تبیان

دومین همایش بزرگ کاربران اصفهانی سایت تبیان در تاریخ 21/11/86 مصادف با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد با سعادت امام محمدباقر(ع) در سالن اجتماعات موسسه تحقیقات و نشرمعارف اهل البیت(ع) اصفهان برگزار شد.

این مراسم از ساعت15، با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار نمود. در اولین بخش حجت الاسلام والمسلمین سجادی، مدیر دفتر اصفهان به ایراد سخن پرداختند. ایشان ضمن خوش آمد گویی به همه حاضرین در همایش، توضیحات مبسوطی از فعالیتهای دفتر اصفهان که تا بحال انجام گردیده است و برنامه های آینده این دفتر را برای کاربران اصفهانی ارائه نمودند. همچنین از همه کاربران حاضر و غائب در جلسه خواستند با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود، موسسه را در جهت هرچه بهتر ارائه نمودن خدمات، کمک و یاری نمایند. مدیردفتر اصفهان حضور مهمانان مخصوصا جوانان در چنین همایشهایی را از برکات نظام و انقلاب نام بردند. پس از سخنان مدیردفتر اصفهان قطعه کلیپی از فعالیتهای دفتر اصفهان در کلیه حوزه ها به نمایش درآمد.

دومین همایش بزرگ کاربران اصفهانی سایت تبیان

پس از آن، شاهد اجرای تواشیح فردی که جدیدترین سبک ارائه تواشیح است، بودیم. و بعد از آن به سخنان معاونت محترم اطلاع رسانی موسسه تبیان جناب آقای مهندس لاجوردی گوش فرا دادیم که ایشان از تاریخچه، اهداف، برنامه های انجام گرفته در دفتر اصفهان و برنامه های آینده موسسه توضیحات بسیار جذابی برای حاضرین ارائه فرمودند.

دومین همایش بزرگ کاربران اصفهانی سایت تبیان

سپس خانم حدادی جانشین مدیرانجمن نصف جهان نیز با ایراد سخنانی به تشریح فعالیتهای انجمن نصف جهان پرداختند. این صحبتها با نمایش کلیپ تهیه شده توسط ایشان همراه بود.

در بخش بعد برنامه شاد و مفرحی توسط یکی ازهنرمندان اصفهان در قالب تقلید صدا و لطیفه اجرا گردید که مورد استقبال شرکت کنندگان در همایش واقع گردید.

لازم به ذکر است در بین اجرای برنامه ها کلیپهایی از قسمتهای مختلف سایت مانند: مدرسه اینترنتی، انجمهای تخصصی و مشاوره پخش شد.

دومین همایش بزرگ کاربران اصفهانی سایت تبیان

از میهمانان ویژه این همایش میتوان به آقای دکتر کامران نماینده محترم مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام ابطحی ریاست موسسه ام الکتاب و برخی از مسئولین نواحی آموزش وپرورش اصفهان و همچنین نمایندگان مساجد فعال اصفهان اشاره نمود.

دومین همایش بزرگ کاربران اصفهانی سایت تبیان

در پایان مراسم به مدیران برخی از انجمنهای تخصصی تبیان که همه اصفهانی بودند و ضمن تقدیر از مسن ترین کاربراصفهانی، فعالترین کاربراصفهانی، پُرامتیازترین کاربراصفهانی و جوانترین سفیر تبیان در اصفهان، هدایایی از طرف موسسه اهداء گردید. همچنین به قید قرعه از میان حاضرین به 5 نفر نیز هدایای نفیسی تقدیم شد.

در پایان ضمن تشکر از حجت الاسلام والمسلمین فلاح(مدیرکل استانهای سازمان تبلیغات اسلامی) و مسئولین محترم موسسه تبیان، جناب آقای مهندس لاجوردی(معاونت محترم اطلاع رسانی)، جناب آقای داوودی(مدیرمحترم بخش مدرسه اینترنتی)، جناب آقای مهندس روستایی(مدیرمحترم روابط عمومی)، سرکار خانم احمدی(مدیرمحترم انجمنهای تخصصی)، جناب آقای قادری(مدیرمحترم دفترمشهد) و جناب آقای مرتضوی (نماینده محترم مدیردفترقم) جهت حضور در این همایش، از اعضای انجمن نصف جهان که ما را در برگزاری این همایش یاری نمودند، تشکر و قدردانی می نماییم. امیداست که در ادامه این راه مقدس یاری رسان و همراه ما باشند.

روابط عمومی دفتر تبیان اصفهان